sâmbătă, 14 octombrie 2017

Scrisoare către Prieteni, către Viaţă şi Lumina ei


Oameni buni, îndrăznesc să vă rețin puțin atenția, în ciuda faptului că iureșul lumii în care trăim este tot mai grăbit. Mă numesc Ovidiu Simion, am 44 de ani și sunt kineto-masoterapeut. Am familie, trei copii, credit la bancă, sunt un om ca oricare altul. Muncesc câte 12 ore pe zi, dar fac asta cu bucurie, în primul rând pentru că ajut oamenii. Apoi, ştiu sigur că există lucruri mai rele decât moartea. A fi o povară pentru cei din jur, a nu putea să-ţi întreţii familia este un astfel de lucru rău. Muncesc cât pot şi am rezultate bune cu pacienții. Din păcate, văd mai mult cu degetele decât cu ochii. M-am născut cu o boală genetică numită retinopatie pigmentară, descoperită la vârsta de 7 ani. Când alţi copii îşi imaginau balaurii din poveşti, eu mă luptam cu balaurii reali din jurul meu. Deși am din copilărie sentimentul că mă pierd în întuneric, nu m-am obișnuit cu el nici până astăzi. Nu am putut, dar mai ales nu am vrut. Este ca şi cum lumea mea se îngustează prea mult înainte de vreme şi asta nu pot să accept. Între timp, mi-am văzut de viaţa mea şi nu m-am plâns, nu am aruncat cu barda în Dumnezeu, ci am urmat şcoli speciale pentru cei cu deficienţe de vedere şi am muncit. Nu am încetat să sper că voi vedea şi eu lumina zilei în toată splendoarea ei. Anul trecut speranța mea a dat roade. Am aflat de o clinică minunată din China, Beike Biotechnology, specializată în tratamente cu celule stem, și cu ajutorul unor prieteni cărora le voi mulțumi toată viața mea am ajuns acolo. Niște rezultate deocamdată modeste, dar motivante au fost certificate de dr. Cioancă Daniela, care m-a și sfătuit să repet procedurile. Dar costurile sunt uriașe! Muncind de dimineață până seara, tot nu aș putea să plătesc această sumă. Astfel învăț sentimentul de dependență. Depind de dumneavoastră. Pentru mine orbirea este un fel de moarte a spiritului, o înstrăinare de semeni. Salvați-mă de această moarte! Vă pot pune la dispoziţie documentele medicale şi scrisoarea de accept pentru tratamentul cu celule stem de la spitalul Beike Biotechnology.
 Contul Bancar: RO11BRDE240SV42535212400 
 Titular: Simion Ovidiu Adresa titular: Şos. Păcurari nr. 6-8 bloc 558 Tr. 2 Et. 1 Ap. 2 
E-mail: ovidiu_simion73@yahoo.com 
Nr. Tel: 0746 849 157









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu