luni, 15 august 2016

Dragi Prieteni,

     Ma întreb daca într-o lume atât de grabita, va pot retine atentia cu o poveste banala.
     Ma numesc Ovidiu Simion, am 43 de ani si sunt kineto-masoterapeut. Am familie, trei copii, credit la banca, sunt un om ca oricare altul. Muncesc câte 12 ore pe zi, dar fac asta cu bucurie, în primul rând pentru ca ajut oamenii. Apoi, stiu sigur ca exista lucruri mai rele decât moartea. A fi o povara pentru cei din jur, a nu putea sa-ti întretii familia este un astfel de lucru rau. Muncesc cât pot si am rezultate bune cu pacientii.
     Din pacate, vad mai mult cu degetele decât cu ochii. M-am nascut cu o boala genetica numita retinopatie pigmentara, descoperita la vârsta de 7 ani. Când alti copii îsi imaginau balaurii din povesti, eu ma luptam cu balaurii reali din jurul meu.
     Desi am din copilarie sentimentul ca ma pierd în întuneric, nu m-am obisnuit cu el nici pâna astazi. Nu am  putut, dar mai ales nu am vrut. Este ca si cum lumea mea se îngusteaza prea mult înainte de vreme si asta nu pot sa accept.
     Între timp, mi-am vazut de viata mea si nu m-am plâns, nu am aruncat cu barda în Dumnezeu, ci am urmat scoli speciale pentru cei cu deficiente de vedere si am muncit. Nu am încetat sa sper ca voi vedea si eu lumina zilei în toata splendoarea ei. Pentru cei mai multi, asta este o banalitate pe care nu o mai apreciaza. Pentru cei putini, haraziti cu un destin aparte, este un ideal, un dar urias la care viseaza cu ochii deschisi.
     De curând speranta mea a dat roade. Am descoperit o clinica în China, care trateaza cu celule stem. Rezultatele pot fi importante. Este singura mea optiune, dar costa 15.000$. Desi muncesc de dimineata pâna seara, cu banii câstigati abia acopar cheltuielile casei.
     De asta va rog, dragi Prieteni, sa cititi mesajul meu cu atentie si sa vedeti daca nu cumva este posibil sa-mi daruiti un strop de lumina.
Lumina din lumina, si Dumnezeu va va rasplati.
     Va pot pune la dispozitie documentele medicale si scrisoarea de accept pentru tratamentul cu celule stem de la spitalul Beike Biotechnology.

                           Contul Bancar: RO11BRDE240SV42535212400
                           Cont Euro: RO40BRDE240SV88784232400
                           Cont USD: RO02BRDE240SV89772452400
           Titular: Simion Ovidiu
Adresa titular: Sos. Pacurari nr. 6-8 bloc 558 Tr. 2 Et. 1 Ap. 2
E-mail: ovidiu_simion73@yahoo.com
Nr. Tel: 0746 849 157
   
     Va rog sa ma iertati daca aceste rânduri v-au deranjat în vreun fel si va multumesc anticipat pentru întelegerea dumneavoastra. Când întelegi, vezi lucrurile, si le vezi corect.
     Dumnezeu sa va ajute înzecit!

                                                                                                     Al Dumneavoastra,
                                                                                                     Ovidiu Simion









ParohiaSf. Sava” din Iași vine în sprijinul familiei Simion și alocă un cont bancar special pentru colectarea fondurilor necesare tratamentului salvator.
Pentru persoanele juridice care doresc să sprijine acest caz, Parohia „Sf. Sava” din Iași pune la dispozițiaacestora un contract de donație/sponsorizare pentru ca sumele donate săpoată fi deduse din impozitul pe profit datorat de către societate (conform prevederilor din Codul Fiscal - în limitele de 5%0  din cifra de afaceri, dar nu mai mult de 20% din impozitul pe profit).


Contact: Pr. Narcis C-tin Axinte, prnarcis@yahoo.co.uk

Datele bancare:Banca Transilvania

Contul Bancar IBAN:RO92BTRLRONCRT0041620604

Titular: Parohia „Sf. Sava” Iași

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu